DESCRIERE GENERALA

Juniorii intre 8 si 11 ani au ocazia sa isi perfectioneze cunostintele de limba engleza, germana sau franceza dobandite in scoala sau chiar sa inceapa sa invete o noua limba straina.

Cursurile sunt structurate pe module care cupind 24 de ore de curs. Orele se desfasoara de doua ori pe saptamana, orarul fiind stabilit de comun acord cu toti participantii.

Un modul dureaza in medie 12 saptamani, iar la finalul fiecarui modul, absolventii vor primi certificate de absolvire care sa ateste cunostintele dobandite.

Caracteristicile grupei de varsta 8-11 ani

La acesta varsta copiii sunt utilizatori competenti ai limbii materne, putandu-se exprima atat in scris cat si oral, iar aceste cunostinte pot fi transferate si in limba straina aleasa. In aceasta etapa dobandirea cunostintelor de limba devine un proces voluntar si constient.

Metodele moderne de predare a limbilor straine sunt cheia succesului aprofundarii unei limbi straine, iar la Children Academy aceste strategii sunt aplicate pentru a dezvolta in mod integrat toate cele 4 abilitati esentiale atingerii competentei intr- limba straina (vorbirea, citirea, ascultarea, scrierea).

STRUCTURA GRUPELOR



Grupele de Juniori sunt formate din 6 pana la 12 participanti, deoarece singura modalitate de a invata o limba straina este prin a o vorbi, iar invatarea in grup este in mod clar un mod foarte eficient de acumulare si exersare a cunostintelor noi. Invatarea limbii straine devine astfel contextuala si parte a unui eveniment real, relevant social. In acelasi timp constituie o provocare adecvata, interesanta si placuta.

METODE DE PREDARE

Copiii sunt incurajati sa relationeze, sa isi exprime opiniile si sa comunice intr-un mediu prietenos, toate acestea in ideea de a le intari increderea in sine si in abilitatile lor de a folosi limba straina in mod corect si constient.

Juniorii mentin un contact permanent cu limba studiata, gratie trainerilor nostri care comunica in engleza, germana sau franceza pe aproape tot parcursul orei de curs.

Metoda audio-vizuala de tipul fimuletelor cu rol educational dublate de text, ii ajuta pe juniori sa invete sa decodeze nu doar tainele citirii intr-o limba straina, ci sa invete atat sensul cat si forma scrisa si fonetica autentica a cuvintelor intr-o maniera mai stimulanta si distractiva.

ROLUL PARINTILOR

Fixarea cunostintelor poate fi fluctuanta, prin urmare, trebuie sa se insiste si sa se mentina un program permanent de invatare a limbii alese. Urmarea unui singur modul urmat de o pauza mai lunga va afecta eficienta cursului. Daca ei vor simti aprecierea si incurajarea parintilor si a profesorilor isi vor dori cu siguranta sa continue..

La aceasta varsta, continuitatea reprezinta elementul cheie spre progres.