DESCRIERE GENERALA

La Children Academy micutii intre 4 si 5 ani au la dispozitie o serie de cursuri particularizate care sa transforme placerea si curiozitatea specifice varstei intr-un mijloc valoros de invatare a limbilor straine.

Programa tematica structurata pe module de 8 ore ii va introduce pe copii in lumea fascinanta a limbilor straine, indiferent ca e vorba de engleza sau germana.

Structura modulara a cursurilor asigura continuitate, permitand copiilor sa participe la cursuri adaptate nevoilor categoriei lor de varsta fara intrerupere. Odata depasita varsta de 5 ani, micutii sunt pregatiti sa treaca la grupa Preschool.

Caracteristicile grupei de varsta 4-5 ani

Nazdravani, curiosi si plini de viata, asa sunt copiii la aceasta varsta. Ei acumuleaza in jur de 2000 de cuvinte de baza pana la varsta de patru ani in limba materna.

Avantajul lor este acela ca la nivel inconstient au abilitatea de a mima pronuntia nativa si intonatia unei limbi noi. In plus, cei mici sunt mai deschisi cand vine vorba de acceptarea persoanelor care vorbesc alta limba decat ei sau care provin din alte culturi. Invatarea unei limbi straine este naturala si aproape instinctiva, fiind un proces de descoperire a lumii din jur si a propriei persoane.

STRUCTURA GRUPELOR



Grupele sunt formate din 6 pana la 10 participanti, copiii avand astfel posibilitatea de a socializa si de a dezvolta sentimentul de apartenenta la grup. In acelasi timp, grupele sunt suficient de restranse pentru ca fiecare copil in parte sa poata fi supravegheat si indrumat.

METODE DE PREDARE

Ca grupa Starters, predarea limbilor straine are cu precadere o abordare ludica, prin povesti si personaje, jocuri de rol, poezii, cantece. Imaginatia bogata a copiilor este stimulata de povesti si vizionarea de filmulete in limba engleza sau germana, urmata de activitati de tip interactiv precum simulari sau jocuri de rol. Predarea prin cantece insotite de imagini, gesturi si repetare satisface nevoia copiilor de activitate.

Jocurile, constituie o alta activitate specifica acestui nivel de varsta, si au drept conditie fundamentala folosirea limbii straine in orice etapa a sa.

Vocabularul, structurile gramaticale simple si expresiile sunt introduse intr-un ritm care le permite sa invete intr-un mod natural si distractiv.

ROLUL PARINTILOR

Oferiti micutilor sansa de a invata o limba straina intr-un mediu specializat si dotat adecvat desfasurarii acetui tip de activitate. Incurajati-i, ascultati-i si transmiteti-le o atitudine pozitiva fata de tot ce inseamna invatare si limbi straine.

Cei mici nu trebuie sa perceapa cursurile ca pe o activitate scolara, ci ca pe o metoda placuta de petrecere a timpului liber. Dozati-va asteptarile, sunt inca mici, asa ca progresele nu vor fi vizibile imediat. Tineti minte in orice clipa ca acum se pun bazele, iar roadele (adica vorbirea fluenta) se vor culege mai tarziu.

Tineti minte in orice clipa ca acum se pun bazele, iar roadele (adica vorbirea fluenta) se vor culege mai tarziu.